HTML

Regus iroda berles, trukkok, atveresek

Figyelmeztetés azoknak, akik irodát szeretnének bérelni: ne a REGUS-nál tegyétek, vagy ha mindenképpen ezt szeretnétek, akkor legyetek tisztában a kisbetűkkel. Nagyon kicsik...:-(

Friss topikok

Ismét én kezdeményeztem

2012.09.12. 21:41 FairPlay

Élénk volt a tegnapi nap. Felhívtam a REGUS ügyvezetőjének és egy korábbi -feltehetően holland- pénzügyes és az angol behajtó cég figyelmét, hogy a REGUS iroda kulcsszavakra mit találnak a google-on...(a network.hu lopásésátverés klub REGUS-ra vonatkozó bejegyzését). Elmondtam nekik még egyszer, hogy én semmilyen érdemi és konstruktív választ nem kaptam konkrét rendezési elképzelésemre, Az ügyvezető jelezte, hogy hamarosan jelentkeznek...  A holland fickó még mindig nem érti, hogy az a problémám, hogy míg a halálesetre vonatkozó biztosítási tarifákat tartalmazza az ÁSZF-ük, addig olyan mellékes tételeket, mint 150.000 Ft levelek továbbítására 3 hónapig vagy 40.000 Ft festésre, NEM tartalmaz, csak utalnak a Házszabályra, amit viszont nem küldtek el...Ma is kérdeztem egy irodaházat, hogy alkalmaznak-e ilyen tételeket, de eddig egyedül a REGUS-nál találtam rejtett költségeket. Szóval, azt hiszem, nem bennem van a hiba, pedig  higgyétek el, nagyon keresem...:-)

Szólj hozzá!

Címkék: iroda bérlés iroda bérlet REGUS iroda REGUS átverés

A bejegyzés trackback címe:

https://regusiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr914773604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása