HTML

Regus iroda berles, trukkok, atveresek

Figyelmeztetés azoknak, akik irodát szeretnének bérelni: ne a REGUS-nál tegyétek, vagy ha mindenképpen ezt szeretnétek, akkor legyetek tisztában a kisbetűkkel. Nagyon kicsik...:-(

Friss topikok

A REGUS-átvert és az udvarias és profi angol behajtók

2012.09.09. 00:14 FairPlay

Pénteken elolvastam részeletesen azt az e-mailt, amelyet az angol behajtó cég küldött, és amiben különböző gombokkal megjelölhettem, hogy meglátásom szerint milyen stádiumban vannak a REGUS szerinti kintlevőségek. Nagyon udvarias és profi levél. Néhány magyar cég tanulhatna stílust. Igaz, kis amatőrizmust is tanulhatna egyben, tekintve a süketek sok hetes párbeszédét. Visszatérve, természetesen  a "Fizetve" gombra kattintottam, és elküldtem ismét a legutóbbi angol nyelvű levelemet, és egy korábbi magyar nyelvű levelet, amelyeket a REGUS Árpád ügyvezetőjének írtam, és amelyek részletesen tartalmazzák álláspontomat és javaslatomat a rendezésre, azaz hogy a bérleti díj az egyik befizetéssel és a depozittal gyakorlatilag rendezve van, míg az egyik tárgyalóterem használatot és a setup díjat kész vagyok fizetni, csak nem vagyok hajlandó 150.000 Ft-ot fizetni azért, hogy nem létező leveleket továbbítsanak a címemre. Várom már, így több hét után, hogy mikor olvassa el valaki, és érdemben mikor reagál valaki...

Szólj hozzá!

Címkék: átverés iroda behajtó cégek iroda bérlés tisztességtelen cégek REGUS iroda bérlet REGUS iroda

A bejegyzés trackback címe:

https://regusiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr334763896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása