Újabb fejlemények: a holland Úr, aki már nem is felelős a témáért, megpróbált válaszolni érdemben a felvetéseimre. Három pontból álló érvrendszeremből, ami jogi, morális és folyamatbeli hiányosságokra hívta fel a figyelmet, sikerült egyetlen dolgot kiragadnia, azt, hogy tisztázza a REGUS, vajon miért számlázták ki az egyik tárgyaló használatot, és hogy az valóban ingyenes volt-e a tájékoztatójuk alapján...Hmmm... Egyszer tudna már valaki ennél a cégnél szembenézni önmagával, egy rossz üzelti gyakorlattal és azt mondani, hogy "sorry"? Ki lesz az, aki meg meri mondani a főnökének, hogy 'hi boss, ezt nem így kellene csinálni..."
Hopp, egy érdemi válaszkezdemény...de nagyon kezdemény...
2012.09.13. 22:44 FairPlay
Szólj hozzá!
Címkék: etika budapesti iroda REGUS iroda REGUS irodák tisztességtelen üzleti gyakorlat
A bejegyzés trackback címe:
https://regusiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr384776007
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.